Totalt antall sidevisninger

mandag 31. mai 2010

Fylkesstyremøte

Vi var på Fylkesstyremøte i Surnadal denne nydelige nest siste dagen i mai.

Jeg skal spare dere for kjedelige detaljer av møtet, men vi rakk tre hagevandringer hos styremedlemmer...jeg har bare lagt ut noen av de mange bildene jeg tok...her er en smakebit:



Den første hagen tilhører Wenche i Eide Hagelag
Neida, det ser ikke noe spesielt ut, men det er faktisk en Blåregn..


Her var mange rare figurer rundt om i hagen, i tillegg var hagen fulle av skjønne barnebarn som hjalp Mimmi i hagen.

Hageeieren foran uthuset som var le ffor mange drueplanter
Møtet holdt vi i Surnadalen hos Anne, og i lune Surnadal var frukttrærne i full blomst.Jeg har en drøm om en foss i hagen..(men da burde jeg sikkert ikke bo på en topp..)
Interesserte hageentusiaster.
Fylkesstyret i Hageselskapet Møre og Romsdal, Åse fra Bud Hagelag, Eli Marie fra Ålesund og omegn, Eva Cathrin fra Averøy, Leder Dordi Anne fra Molde og omegn, Wenche fra Eide, Anne fra Surnadal, og bak kameraet, Rolf fra Straumsnes.
Anne lager disse Hypertufa-trauene selv, og jeg har planer om å kapre henne til Averøya for et kurs.





Som avslutning på en flott dag, tok vi turen til idylliske Todalen, og disse kuene "made my day"
Dordi Anne har en fantastisk "Hyttehage" her, og det lune klimaet i denne dalen gjør at mye vi andre venter på lenge enda, er i blomst allerede her. Denne nydelige valmuesøsteren var en av de utallige vakre plantene i denne hagen

Vakre fjell i Todalen.
Jeg kommer til å legge ut flere av bildene fra turen på min private blogg etter hvert.
Ellers vil jeg minne om Snegleaksjonen 10. mai, felles aksjon for alle huseiere på Averøya, hage eller ikke!!
Medlemstur til Malmefjorden og Slætta, tema Roser, 15.juni.
Og det er enda ikke for sent å melde seg på Fylkesturen til Ringve og Trondhjem den 19-20 juni. Vår egen Hilmar er sjåfør. Men vær rask.
mer info: ta kontakt!! hagemor@neasonline.no

Ingen kommentarer: