Totalt antall sidevisninger

onsdag 21. juli 2010

En lørdagskveld på rundtur i Førde

Etter en lang møtedag så vi frem til en omvisning til fots i Førde. En voksen mann var leid inn til å ha omvisningen. Bildene jeg har tatt av planter i dette innlegget ble tatt på den tiden at de ikke var kommet så langt her hos oss...Syrenen hadde ikke blomstret på Nordmøre og ripsen var slett ikke bærlignende hos oss....


En lokal mann som lurte på hva vi holdt på med...
Magnar Aspaker følger nøye med mens vi andre lurer på om mannen har tenkt å vise oss noen hager..

Jeg snek meg unna gruppen og tok litt bilder...


Ikke så lett å se at dette er måsunger, men det var ikke lett å ta gode bilder med sinte måser stupende rundt meg..
Skal tro om det er den Opseth'en som bor her,.,
Tommy Tønsberg, redaktøren av Hage Tidend, vi var ganske lik der vi trasket med lik jakke og kamera på magen, men hans kamera var nok hakket råere enn mitt...
Etter hvert som rundturen gikk unna, ble folk mindre konsentrert...og denne gjengen fant noe som sikkert var mer interessant..






Mye tull på slutten av denne runda, man har det vel bare så artig som man gjør det til sjøl...

Etter rundturen ble det litt tid til å friske oss opp, før den offisielle middagen, da la jeg igjen kameraet på hotellrommet, men dette bildet tok Tommy Tønsberg av meg, og jeg har kopiert det fra Hageselskapets side.
Bilder fra hjemturen finner du i neste innlegg under her...

Ingen kommentarer: