Totalt antall sidevisninger

torsdag 15. juli 2010

En koselig tur på Flekkå, Øverbådalen.

Vi var rundt 50 personer som møtte på Flekkå hos Ingrid og Ingar Bævre denne milde sommerkvelden. Folk var møtt på Averøy Hagelag sin medlemsvandring fra Molde, Hustad, Frei, Kristiansund, Trondhjem osv osv osv... Kjempetrivelig!
Det var et fantastisk anlegg, og jeg tror jeg lar bildene tale for seg selv..
Iris, hvilken sort vet jeg ikke, men tar imot tips på alle bildene...
Tror dette er en Fagerbusk..
Koselig med vann i hagen.
Hagen var full av folk, en super følelse for en arrrangør..
Koselig miljø, og mange sitteplasser






Så var det Pilgrimsferd til Turid og Hilmar

Her var det ingenting overlatt til tilfeldighetene...vi er ganske heldig som får komme...jeg har mast i 3 år...og endelig ble presset for stort, så den som ikke kom idag, gikk glipp av noe.






Turid og Hilmar i sin fantastiske hage hvor stein og vann og godt miljø tydelig er viktig.






Slike skal vi lage til våren..vi gleder oss.

Mandag den 19. juli håper jeg at noen møter på dugnad på Bruhagen...fra kl. 13.00..
Torsdag 29.juli treffes vi på Sør Aae Gård klokken 19.00.

1 kommentar:

Signe sa...

Ser ut som dere hadde en flott hagevandring. Morsomt at så mange møter opp.