Totalt antall sidevisninger

torsdag 27. mai 2010

Smugtitting...

Jeg har smugtittet litt i Bodil Gaupset's hage. Og selv om det er sen vår i år, så er Bodil sin hage full av løfte om sommer allerede.

Denne første er en liten søt Primula.

Denne nydelige planten har vi ikke funnet noe norsk navn på, tips mottas. Det latinske er Glaucidium Palmatum.


Og den siste jeg vil vise, er en av Bodils mange gammeldagse Primula, hun har gule, lilla, blå, men denne falt jeg for.


Kanskje kommer jeg og smugtitter i din hage en dag også... tips om hvor jeg kan dra mottas med takk!!
Husk Planteloppemarkedet lørdag 29 mai kl. 11.00 ved ABC-senteret. Vi trenger mer hjelp og mye planter!!!
Det er heller ikke for seint å melde seg på tur til Ringve, se lenger ned her i bloggen, eller ring meg.

Ingen kommentarer: